Waarom een workshop
"Interessant voor je klant?"

Omdat mensen die fascineren, aandacht krijgen

In deze workshop ontdek je hoe je door te fascineren meer vertrouwen en waardering krijgt van je klanten of relaties

Creatief denken

Van standaardoplossingen en adviezen naar creatieve aanbevelingen.

Boeien is beter

Wat jij vertelt doet ertoe. Leer hoe je een boeiend interactief gesprek kunt realiseren.

Opmerkelijke visie

Doe niet wat iedereen doet maar wees opmerkelijk. Bekijk het eens vanuit een andere invalshoek.

Positief effect

Leer hoe je de klant op het puntje van de stoel krijgt met jouw vragen, opmerkingen en kennis.

Heb het lef

Durf controversieel te zijn, daag je klant uit. Kies voor diepgang en blijf niet oppervlakkig.
usp

Triomf voor beide

Leer hoe je van klanten fans maakt en jou aanbevelen bij anderen. Dan wint uiteindelijk iedereen.

Tijdens een zakelijke bijeenkomst is er meestal niet veel tijd en ruimte om voldoende over jezelf en je business te vertellen. En het is al helemaal not done om iedereen die je begroet te overrompelen met een pitch van 10 minuten. Bedenk eens hoe geweldig het zou zijn als je in een paar zinnen mensen in het hart en hoofd weet te raken waardoor ze zo gefascineerd zijn dat ze graag met je willen afspreken.

Interactieve workshop

  • 5 deelnemers per sessie voor maximale aandacht
  • Met de informatie die je krijgt, ga je direct aan de slag
  • Samen met andere deelnemers kom je tot verrassende ideeën
  • Er is gelegenheid om vragen te stellen over jouw business
  • De workshop draait vooral om praktische toepassingen
  • Van elke deelnemer wordt een actieve inbreng verwacht

DOE NIET INTERESSANT MAAR BEN !NTERESSANT VOOR JE KLANT